Daaaaaamp

Idag har det varit en dryg dag som gör att jag får damp..Jobbat sen 6.30 i morse (Östnor) Sen kl.15 var det möte på jobbet,Så där har vi suttit och pratat om företagets ekonomi och vad som kan förbättras och vad vi ska göra. Sitter fortfarande kvar på jobbet, on iu magen, kanske kan bero på dom 6 kaffe kopparna jag druckit sen jag kom hit.
Robban är och jobbar så jag har ingen lust att åka hem heller, funderar på så mycket när jag är ensam. Jag är som en filosof som går runt och funderar på allt men ändå inget och det slutar alltid med samma sak att jag börjar må dåligt över gamla saker som jag egentligen lagt bakom mig och inte kan göra så mycket åt. Just den här perioden känns det som väldigt mycket vilket gör att jag inte bara klarar av att sitta ensam hemma på kvällarna, Måste ha nåt att göra hela tiden.

Dricka en sista kaffe kopp nu sen får jag se vart det bär, fint väder ute så:)

Jag älskar er Lars Robert Kax Ädling & Linn Liskulla Nordlund
Aja ha det gött

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Millan

Låter som att du har haft roligt :) Hihi!!



Puss puss loveU!!

2009-04-02 @ 13:15:12
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0