Judå!

I Lördags fick jag ledigt med köksis, tackar för det:) Vilket gjorde att vi kunde åka upp till Dalen för att fira Madde som fyllt 20 år den 24/3 :)
Jag tyckte att kvällen blev jätterolig trots att vi inte var så många:)
och för mig en aning förvirrande/skrämmande när jag trodde att jag blivit färgblind. Blev faktiskt riktigt rädd där ett tag när jag bara såg en färg på ett spelkort fast det egentligen skule vara flera olika färger på varje rad/punkt

Aja det var enligt mig en lyckad kväll:)

IGÅR.
Vaknade tidigt försökte få liv i Robban som låg och sov som en stock, men icke..Jag gick upp själv men det dröjde inte länge förns han vaknat och märkt att han var ensam och kom efter:) Gofis^^

Sedan skulle vi åka raka spåret ner till Mora igen men det blev ett stopp hos Millan och Danne där Robban lagade en sen lunch/Middaag. Sen kollade vi på lite filmat sen tidigare i vinter:)

Sen hem..Fixa lite ta det lugnt och lägga sig för att börja jobba 6.30 idag, Hmm*
Kom hem ca.kl.15 och får reda på att Robban ska åka och jobba ikväll..Så så mkt får man se han!
Men vad gör man Its life!

Tack för en trevlig helg kusinerna och ni andra:)

Jag älskar dig Robert<3

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Millan

Vi hade verkligen skit kul i helgen :P Tack för att ni kom :)



Kramisar <3

2009-03-31 @ 10:19:45
URL: http://camillasiitari.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack själva :) Kanon kul att ni kunde komma :D <3

2009-04-03 @ 01:46:05
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0