Dagen!

Dagen har gått väldigt fort måste jag säga!
Först upp imorse för att göra mig klar inför Pontus student i Rättvik. Sov dåligt inatt och blev därför lite stressigt. Sen kom Robert hem och tog sig en snabbdusch medans jag löste mina klädproblem.
Väl iväg lugnade allt ner sig och vi kom säkert ner till rättvik. Där resten av 'familjen' var
Efter allt spring som gett mig tusen blåsor på fötterna, bar det av hemöver. Och måste bara säga:
Brorsan (som klarat uppkörningen till körkortet men har skrivning kvar) satt bakom ratten i mammas bil med robert bredvid sig i passagerarstolen och jag och mamma bak.
Hon säger att vi borde röra på oss nu så brorsan började väl åka hemåt, vi sitter där som två fån i baksätet och Robert börjar fnissa. Plötsligt slår de mig att stoffe får ju ffs inte övningsköra med Robert. Så jag skriker väl rakt ut. Mamma reagerade knappt, snacka om att hon haft de stressigt idag:P Haha

Iaf efter Rättvik åkte vi till Åsen för student fika, smörgåstårta såklart:)
Och direkt därifrån till Studentmiddag som Linn hade, alla var så uppklädda och fina och där kommer vi, helt slut och har sprungit i spöregn halva dagen och inte heller hunnit byta kläder. Jag såg ut som ett j-la troll (pinsamt)
Med det blev lyckat ändå!
Imorrn bär de av till Gbo på kalas och fiske hela dagen!

Hoppas ni andra haft en skön dag:P

/ Sandra


pontus
Söta kusin i studenttåget:)

sis
Älskade Linn 'sis'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0