Det är bara så jag känner

Tro mig jag ska försöka
Jag vill inte att du ska känna att jag misstror dig
men ibland känns allt så jobbigt för mig
hjälp mig genom att möta mig på halva vägen
så kommer jag att skärpa mig och allt ska då bättra sig
Vi är ju ett par och vi ska hjälpas åt
jag vill ha dig i mitt liv när allting känns hårt
Och jag vill i dina ögon existera
för utan dig så vill jag inte mera
Jag är så fundersam vad händer i ditt liv
men över mina tankar du tar gärna ett kliv
Snälla visa om du älskar mig ömt
för det är du, det är om dig som jag alltid drömt
Jag älskar dig så mycket att det ibland gör ont
när du inte är här känns mitt hjärta tomt
Men nu vill jag inte skrämma dig
så du funderar på att lämna mig
För du Robert, du är mitt allt och jag vill bara att du ska se mig
trots att jag är osäker på hur jag ska bete mig
Hur jag mår påverkas av mycket som du säger och gör
så snälla för det här gör inte ett stort gehör
jag orkar inte de utan vill bara må bra och le
Jag är trött på att vara ledsen och må såhär
så visa bara nu att det är mig du håller kär

Det är bara så jag känner / S


älskRobert & Sandra


Kommentarer
Postat av: Millan

Naaaw!! Va söööööt du är !! :)



Kramisar!

2010-12-12 @ 01:08:23
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0