Kallt och tråkigt

Sitter ensam hemma (as usual) och försöker hålla värmen då vi bara har 16 grader inne. 
Tro varför man blir sjuk?! Hmmm* (j-la hyresvärdar)

Börjar bli trött på kylan och sömnlösa nätter nu. Det suger musten ur mig.
Och dessutom har jag varit i stort sett ensam dom senaste två veckorna. Just nu är Robert och jobbar och kommer inte hem förns 4 imorrn bitti. Känns bra, NOT* Tobbe har i stort sett bott här den perioden och robert har varit mer med honom än hemma eller med mig. Borta från morgon till natt. Och jag sitter hemma ovetande om typ allt.

Tror ALDRIG att jag har känt mig så ensam fast jag egentligen har så mkt, men de märks verkligen inte.
Fast å andra sidan är jag faktiskt lite osäker på vad jag har och inte.
Jag hoppades och trodde att jag skulle få komma hem över jul iaf och träffa hela familjen (bli på lite bättre humör) men måste jobba ALLA dagar.
Så inget julfirande eller mys för min del i år. Jag som längtat och tycker om julen.
Försöker dessutom hitta julklappen till roberet vilket verkar helt omöjligt, Behöver verkligen hans hjälp då de inte alls är mitt område ang. det han ska få. Men hoppas att jag får till det ändå för annars blir de ingen överrsakning.

Nej blir distraherad av "Tomten är far till alla barnen" som går på tv. och är så kall om fingrarna jag skrivit med nu så jag kan knappt röra dom längre så vi hörs!

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0