2/12-11

Nu är julen nära och jag hoppas att jag är frisk tills dess. Min flunsa verkar aldrig vilja ge sig. Vaknade i soffan inatt och på väg till sängen ser jag ett rådjur utanför köksfönstret:) stod och studerade honom ett bra tag när han flummade runt på gräsmattan. Pepzi va dock inte lika imponerad. Dagen har bestått av soffhäng och lite bakning på kvällskvisten:) så tråkigt att vara ensam. Men älskling kom hem ikv tack och lov:) vill till dalen imorgon men den iden är väl inte lika bra som den låter. Bjudning hos chefen imorrgon med mat,badtunna och massage men tveksam på att de lutar ditåt. Vi får se vart vinden blåser i helgen. Men ha en trevlig helg ni andra (entalet som läser min blogg) haha , nästa helg blir de pepparkaksbak med glögg, grogg och mys..kanske lite besök på lördagen:)

Men ha de /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0