24/3-11

Godagens!
Jag har nätan glömt bort att jag ens har en blogg.
Ledig min sista dag idag, men är så trött så jag orkar inte göra någonting alls.
Snart är vintersäsongen slut i Gtönklitt och wärdshuset arrenderas ut, undrar fortfarande om vi får jobba kvar, så jobbigt att inte veta. Och tydligen har arrendanterna ganska höga krav men vi får väl se. Jag vet inte alls hur jag ska göra med jobb och dyl.
Har varit så less här en tid men inte bara för jobbstrul och vill gärna skriva varför men fel person kan ju faktiskt läsa.
Men nu måste jag sluta vara så j-la bitter. Jag ska in och äta lunch på Kung Gösta med Sofia flumm:)
Och imorgon kommer Älskling hem som varit borta i X antal veckor och jobbat. Ska bli skönt att ha honom hemma lite.Dock måste jag jobba hela helgen för ovanlighetens skull:/
Och i slutet på månaden bär de av till Grövelsjön.
Är de ngn som vet hur mkt snö det är där uppe?

Nej nu ska jag passa på och gå ut med Pepzi en sväng, undviker de för de blåser så j-la kallt och mkt, ser ut som han ska blåsa bort när vi är ut!

Puss o Kram / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0