6/1-12

Jaha jaha. Nu va de slut på friden! Skit på jobbet. Och när man går runt som ett allmänt rikspucko pga allt skit som är
Och så får vi en vattenskada hemma som hv lägger skulden på oss för, trots att de varit deras ansvar att de inte skulle kunna hända! Så letar nu efter annat boende. Börjar rivas om ungefär en vecka.. Sååååå kul
Åkte till dalen igår, skönt att få komma bort från skiten men då lyckas jag självklart här! Skulle uppgradera telefonen och slutade med att allt var borttaget så nu sitter jag här med ingenting kvar! Men men
Jobb imorgon, LK på bergsgården, kuuul.. Får väl se hur jag klarar mig, dans i köket, fylla överallt om inte annat: kaos. jag är så jävla bitter
Men hoppas ni får en trevlig helg!

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0