Överskrift?!

F-n vad jag har svårt för överskrifter, vet aldrig vad jag ska skriva:)
Jaja, jag har iaf varit och jobbat i Östnor hela denna veckan. Har gått bra tycker jag men har såna sömnproblem som gör dagarna väldigt jobbiga. Men tack och lov var det sista dagen idag så nu får jag vila ut lite.
Igår skulle jag följa med Robban när han jobbade för vi skulle komma hem sååå tidigt sa han, men som vanligt när han säger de och jag följer med trots att jag ska upp och jobba dagen efter så ska de jävlas. Lastbilen krånglade såklart..Som vanligt när jag följer. Får minnen från när vi hämtade 240:n då blev det också jätte sent och man fick bara någon timmes sömn innan jobbet kallade. Någon högre makt vill nog inte att jag ska åka med i en lastbil. Men jag vet en annan som stormtrivs ;)


Älskling

Älskling

Han är till och med ute och kör nu och jag sitter hemma själv. Vet inte alls vad jag ska hitta på¨. Har iaf varit in på mora en sväng tidigare, träffat mamma och Lasse, samt hälsat på några kompisar till dom. Åsa en av dom är typ nån avancerad överläkare eller nåt sånt och vi pratade om min yrsel som jag får ibland när jag har ramlat osv osv och nu vet jag vad felet är:) De är bara Blodtrycksfall och det va tydligen inget som var farligt, och hon sa vad jag skulle göra åt det och lite sånt så de känns ju bra:)

Nej nu måste jag lämna dumbutten:)
Ha de gött

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Millan

Hehe.. har också svårt med överskrifter.. Hmm.. den gången var en aning jobbig.. Men jag hade ganska kul :P Hihi!! Alla viadukter och så där :) Haha!!



Puss puss.

2009-04-03 @ 22:54:37
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0