Långt mellan gångerna

Nej Jävlar, här har jag suttit och skrivit världens blogginlägg.
Precis när jag ska ladda upp allt inkl. bilder så kommer jag åt något och allt försvinner, skit säger jag bara!

Men kort och gott.
Mamma har gift sig, jag har fått jobb och börjar efter midsommar (samma för robert)
Gratulationer till studenterna:

Bror stoffe, sis linn, kusin pontus, kusin jocke, grannen cristin

Mer än så kommer jag faktiskt inte ihåg trots att jag skrev så j-la mycket.

Aja några av bilderna!

Studentbal pontus 
Kusin Pontus studentbal

Stoffe student
Bror Stoffes student

lillebror
Lillebror Alex

peppen
Peppe skrutt

hhö
Foto av tro de eller ej: Robert

skruttarna
Pepzi & Tussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0