Jobbigt.

igår kväll var jag helt utslagen..Vi kollade på tv och jag somnade t.o.m i robbans knä så han nästan fick lyfta mig till sängen.Dock vaknade jag till och kunde gå själv.Gick tydligen i sömnen inatt oxå! Vet inte vad det har varit med mig.
Jag vaknade gråtandes kl. 4.45 i morse och jag kunde inte sluta gråta. Jag väckte Robban som fick försöka trösta mig och få mig lugn.. Då hade jag drömt att pappa gick bort på ett hemsk och konstigt vis. Vill inte gå in på detaljer men så hemsk dröm har jag aldrig drömt! var aldeles skärrad och det vill jag säga att det är inget som händer mig ofta.Jag drömmer aldrig mardrömmar. Men idag har varit en dag som jag gått och varit nervös och tänkt på pappsen hela dagen! Samt andra i familjen och hela släkten. Vi funderar även på att åka hem då robban fått reda på att han inte ska jobba något imorrn. Och dessutom har vi ju födelsedagsbarn hemma i dalen:)

Nej, bara för sakens skull så måste jag lägga upp några bilder!


Pappa
Pappa / Isä
utan dig skulle jag inte vilja leva!
Jag älskar dig nåt så fruktansvärt, Jag vet inte vart jag skulle ta vägen eller vad jag skulle ta mig till om något hände dig, du är min största förebild (kanske inte på alla sätt. "Bild" Host*) men i mina ögon har du alltid varit BÄST.


syskonen
Adina , Alex

adina
Blir varm i hela kroppen varje gång den här skitungen tittar på mig och säger
- Syrran, Jag älskar dig


stoffe
Stoffe

mamma
Mamma

älsk
Och som en fin avslutning mitt livs största kärlek. Du är mitt allt
Ditt leende får mig att smälta

Älskar alla er andra oxå  Övrig Familj / Släkt (Ni vet vilka ni är)

Hörs då / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0