Yes!

Äntligen har min röst blivit hörd. Som det verkar och ser ut har jag fått ändrat schema fram til v.31 som antagligen blir min sista.Så det blir inget "Gå in i väggen" denna sommar:) Känns skönt, hade ALDRIG orkat jobba som det stod innan.
Sitter på jobbet nu. Har jobbat sen kl.7 i morse men varit hem en timme emellan.Är sååå trött!

Bär eventuellt av hem till byn en sväng ikv. Längtar tills imorgon när bilen är klar och nästan komplett:) Ska bli kul att se hur det blir.

Nej nu måste jag gå ch jobba så våra fruktansvärt otrevliga åldriga gäster får sin ............... mat. Har ALDRIG varit med om dess like!
Står inte ut med så otrevliga och gnälliga människor! Dumt att man jobbar inom ett serviceyrke annars hade man direkt gett dom fingret och skrikit tillbaka på dom.Men dock så måste man ju vara trevlig!

Aja, hade gött så länge / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0