AlltOchInget

Orsaken till att jag inte uppdaterar bloggen är för att jag sällan har tid. Och dessutom väldigt svårt att skriva, Jag vet inte vad jag ska skriva. De är lätt vid frustration och liknande för då strömman tankarna. Men en liten uppdatering på dom senaste dagarna ska jag väl iaf klara mej igenom:)
Måndag!
Umgicks hela dagen med Mormor, Morfar och Morbror faktiskt. De behövdes verkligen känner jag, är hem så sällan och har aldrig riktigt tid med dom som jag alltid har haft förr. Mormor har nu gått i pension och är hemma hela tiden, Så jag beslutade att jag för en dag bara skulle hjälpa och ställa upp för henne när jag väl hade tid Så vi åkte ner på byn och handlade, morfar sprang runt bland hyllorna och pratade med en massa folk han kände och jag sprang och plockade varor som mormor ville ha, tappade dock bort henne en gång men sen såg jag henne komma och gå med kundvagnen vid en disk och hon tittade upp på mig och log, Jag fylldes med en känsla i hela kroppen och det slog mej hur mkt jag älskar henne och vad hon betyder och morfar också såklart, vilket jag aldrig tänker på i vanliga fall. Jag har ju alltid så fullt upp med mitt.Dom är så lugnsinnade och därför blir man så avslappnad i deras närvaro. Så måndagen är jag oerhört tacksam för.
Tisdag!
Jobbat hela dagen, kom hem,duschade och åkte upp på lasarettet när robban var och tränade. Läget är som så att jag har en kusin som ligger där med en blödning i mjälten efter Söndagens hockeymatch vilket är ganska allvarligt så han hålls kvar hela veckan. Så sällskap är han tacksam för:) Stackarn får inte äta och knappt lämna sängen.De är bara dropp och toalettbesök som gäller!.
Idag! (Onsdag)
Har jag varit och jobbat ute i Östnor. Vem annars om inte sandra blev utskickad dit denna vecka för att jobba. Start:06.30 hela veckan och jag som är så morgontrött så det finns inte ord. Men man måste ju försöka någon gång i livet:) Kaffe och en snus brukar vara en fin start när man kommer till jobbet
Trots det håller jag på att sluta, har dock fuskat men nu j-lar ska de bli allvar..Börjar faktiskt känna att jag egentligen inte behöver snusa, e nog ingen stor grej att sluta egentligen.Men de är väl kanske bara som jag känner just nu. Och bara för att jag sitter och skriver om de nu så blir jag nästan sugen på en. Jaja heelt ointressant.

Nu ska jag fylla dvd-häftet och åka upp till Kusin<3 Och sen åka och träffa nyhemkomna mamma från Gran Canaria vid tåget .

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack gummsan! :) Vad kul att du också har skaffat blogg :D Nu har jag mer att läsa (: Haha! <3

2009-03-18 @ 22:19:40
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/
Postat av: Millan

Ojj :) Det var inte lite du har hunnit med inte :) HIHI!! Hälsa mamsen :)

2009-03-20 @ 13:42:19
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0