Sömnlösa nätter!

Sitter här vaken och forskar med dubbel ansträngning än de man hade i skolan. Och kvällens mål är att ta reda på ALLT som gäller när man köper hus! Trodde aldrig att det var så fruktansvärt mkt viktigt att hålla reda på. Har insett hur påläst man lär vara innan man ger sig in på en så stor grej. Vilket jag inte föreställde mig, iaf inte så mkt!
Har nämligen fått noja på husköp för några veckor sen och bara för att vi va i trakterna idag fick vi bara lov att åka förbi och titta så nu har det blivit ännu värre. Det var perfektare i verkligheten än på bilderna. Dock alldeles för dyrt. Så de värsta är att jag kan inte sova om nätterna för alla funderingar over skiten.
Har idag varit ute hos svärmor i nusnäs. Blev vin och god middag. Träffade även några andra bybor som kom förbi med en liten pappilon. Hmm, Pepzi väger 2,2kg och deras mimmi vägde 6kg. Snacka om överviktig:)
Aja har iaf varit en trevlig kväll och de tackar jag för:)

Har varit i dalen dom senaste dagarna, typ bott hos kusin! så på de sättet är de skönt att inte jobba för vi kan flänga som vi vill, men ändå inte, blir lite rastlöst. OH imorrn blire middag hos Tobbe, och på söndag kalas för brorsan som fyller år på måndag:) Grattis Grattis:) Och grattis Mikael och Sonny som oxå fyller år!

Nej nu måste jag försöka sova..

Höjt/ Sääändra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0